Fmenu Not Found
شنبه ٣٠ فروردين ١٣٩٣
ADSL+2 برای همگان با مودم بی سیم رایگان تماس با 2020
Fmenu Not Found
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 26101
 بازدید امروز : 2333
 کل بازدید : 3704034
 بازدیدکنندگان آنلاين : 6
 زمان بازدید : 0.3438
اوقات شرعی
نظرسنجی
لطفا" نظرتان را در مورد واگذاری سرویس ADSL بیان فر مایید

عالی
خوب
متوسط
ضعیف
بد

قطع یا وصل بدلیل عدم پرداخت صورتحصاب
 

مدارك و مراحل قطع يا وصل مجدد تلفن به دليل عدم پرداخت صورت حساب

 

1.      مشتركين بدهكار بيش از سه دوره نيز بدون در نظر گرفتن مبلغ بدهي در ليست قطعي تلفن منظور خواهند شد.

 

2.    چنانچه مشترك پس از مدت يكماه ازتاريخ يكطرفه شدن تلفن، نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام ننمايد خط تلفن بطور كامل قطع خواهدشد.

 

3.    پس از قطع كامل تلفن، اخطار كتبي بامهلت يكماهه با پست سفارشي توسط امور مشتركين مركز مربوطه براي مشترك صادر و ارسال ميگردند.

 

4.    مدت تخليه و جمع آوري تلفن مشتركين بدهكار از زمان يكطرفه شدن و يا قطع كامل ، بيش از 3 ماه نخواهد بود و پس از طي 3 ماه نسبت به صدور فرم تخليه اقدام خواهد شد.

 

5.    تلفن تخليه شده اي كه بيش از يكماه ازتاريخ تخليه آن گذشته باشد سلب امتياز شده محسوب و فقط صاحب امتياز و وكيل قانوني وي مي تواند درخواست دايري مجدد نمايد.

 

6.    درصورتيكه مشترك يا استفاده كننده، بدهي تلفن را درمهلت تعيين شده در اخطار كتبي پرداخت نموده باشد و شركت مخابرات سهواً تلفن مربوطه را تخليه يا سلب امتياز نمايد.پس از تائيد امور مالي شركت، تلفن تخليه يا سلب امتياز شده بدون اخذ هزينه مجدداً نصب وبا حداكثر امكانات اعاده وضعيت خواهد شد.

 

7.      در صورت عدم پرداخت صورتحساب در 3 دوره متوالي تلفن جمع آوري و تخليه ميگردد.

 

8.    در صورتيكه بدهي يك دوره بيش از مبلغ 000ر50 ريال باشد شماره تلفن در ليست قطعي قرار گرفته و در صورت عدم پرداخت طبق مقررات رفتار خواهد شد.

 

9.      در صورت عدم دريافت قبض براي صدور المثني به امور مشتركين مركز مربوطه مراجعه نمائيد.

 

10.  مسئوليت عدم پرداخت هزينه مكالمات تلفن با صاحب امتياز تلفن است.

 

11.  در صورت قطع تلفن بدليل بدهي معوقه مي بايست آخرين قبض پرداخت شده را به مركز مربوطه ارائه نمائيد.

 

12.  چنانچه در قبض، بدهي قبلي منظور شده باشد لازم است بعد از پرداخت وجه به منظور جلوگيري از قطع تلفن به امور مشتركين مركز مربوطه مراجعه تا شماره از فهرست قطعي ها حذف شود.

 

13.  هنگام پرداخت صورت حساب خود به بانك بر درج مهر بانك يا ثبت ماشين آن توجه فرمائيد.

 

14.  براي جلوگيري از اختلاف حساب حداقل قبضهاي پرداختي مربوط به دو سال را نگهداري نمائيد

 

15.  وصل هر خط تلفن در هر صورت ( حتي اگر توسط اجراي احكام دادگستري، دارائي، دفتر بازرسي ، ايجادمزاحمت و 000 تلفن قطع شده باشد) پس ازواريزي مبلغ 5000 ريال به حساب مخابرات صورت مي گيرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس روز
پیوندها
حدیث روز
 
 
اخبارIنقشه سايتIتماس با ماI جایگاه های مرتبط

Telecommunication company of Khoozestan.