Fmenu Not Found
سه شنبه ١١ شهريور ١٣٩٣
Fmenu Not Found
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 64144
 بازدید امروز : 2755
 کل بازدید : 4234211
 بازدیدکنندگان آنلاين : 1
 زمان بازدید : 3.4063
اوقات شرعی
نظرسنجی
چنانچه باخرابی تلفن ثابت خودمواجه شده اید رفع خرابی راچگونه ارزیابی می نمایید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف
بد

سرویس های ویژه تلفن ثابت

 

 

استفاده از خدمات سرويسهاي ويژه منوط به درخواست مشترك و وجود امكانات فني مورد نياز در مراكز مخابراتي است. اين سرويسها به صاحب امتياز تلفن يا قائم مقام قانوني وي واگذار مي‌شود. در حال حاضر عمده‌ترين سرويسهاي ويژه قابل ارائه به مشتركان تلفن ثابت كه در صورت وجود امكانات فني در مركز مخابراتي مربوط در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد، بشرح زير است:

 

1- انتظار مكالمه (Call Waiting):

در صورت اشغال تلفن مشترك، براي تماس‌گيرنده دوم بجاي بوق اشغال، شبه زنگ مي‌خورد و مشترك داراي سرويس با زدن روي قلاب تلفن به تماس‌گيرنده دوم وصل مي‌شود.

 

2- شماره‌ گير سريع (ABD Dialing):

مشترك به جاي شماره‌گيري كامل، با تعريف كردن يك شماره كوتاه (كد)، به مخاطب وصل مي‌شود.

 

3- مكالمه كنفرانس سه نفره (Conference Call):

مشترك مي‌تواند بطور همزمان، با سه مشترك ديگر بصورت كنفرانس مكالمه نمايد.

 

4- انتقال مكالمه (Call Forwarding):

فعال كردن اين سرويس براي مشترك اين امكان را فراهم مي‌آورد تا در صورت اشغال يا جواب ندادن، تماس‌گيرنده به شماره ديگري كه قبلا تعريف شده، هدايت شود و بتواند با مشترك تماس برقرار كند.

 

5- انتقال مكالمه از خط اشغال به خطوط ديگر (PBX):

در صورتي كه شماره مشترك اين سرويس اشغال باشد، فرد تماس‌گيرنده مي‌تواند به خطوط ديگر تلفن اين مشترك وصل شود.

 

6- كنتور خانگي (Home meter):

اين سرويس امكان بررسي هزينه مكالمه را براي مشترك داراي تلفنهاي كنتوردار فراهم مي‌كند.

 

7- بيدارباش (Wake up):

با فعال كردن اين سرويس، تلفن طبق زماني كه قبلا براي آن تعريف شده زنگ مي‌خورد و مشترك پيام خاصي را مي‌شنود.

 

هزينه (آبونمان) استفاده از سرويس مكالمه سه نفره به ميزان سه برابر آبونمان ثابت تلفن در صورتحساب مشتركان درج مي‌شود. استفاده از ساير سرويس‌هاي ويژه رايگان است./(30/2/85)

عکس روز
پیوندها
حدیث روز
 
 
اخبارIنقشه سايتIتماس با ماI جایگاه های مرتبط

Telecommunication company of Khoozestan.